سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط تکتم |

                                          جملاتی ارزشمندبا هدفی متعالی        

             

 

 

 

قشنگ ترین چیزهای دنیا قابل دیدن ونه حتی قابل لمس کردن هستند،بلکه باید آنها را با قلب خود حس کرد.

 

 

   

 

 

یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن یا به اندازه تلاشهایت آرزو.

 

                    

 

 

خداوند من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم وآن هم خدای من است که من دارم وتو نداری.

 

                   

 

 

 

 

اگر جز خداوند چیزی در ذهن نباشد، لذت وحقیقت جاری خواهد شد.

 

 

                  

 

 

 

رودخانه اگر نگران مسیر باشد وبایستد، دیگر رودخانه نیست، مرداب است.

 

                  

 

 

 

همیشه راهی که همه می روندتنها راه رسیدن به مقصد نیست، گاهی باید جسارت کرد وراه های جدید را جست.

 

                 

 

 

 

انسان همچون رودخانه است، هر چه عمیق تر باشد آرام تر و متواضع تر است.

 

                 

 

 

 

برای موفق شدن به عقلت رجوع کن وبرای خوشبخت شدن به حرفهای دلت هم گوش کن.

 

                 

 

 

 

برای پیشرفت سه چیز لازم است اول پشتکار، دوم پشتکار ،سوم پشتکار.

 

               

 

 

 

برای کسانیکه پرواز را درک نمی کنند،هرچه بیشتر اوج بگیری، از نگاه آنها کوچکتری.

 

               

 

 

 

خدا را شکر کنیم که نعمات ومو هبتهایش به علت بینش محدود ما متوقف نمی شود.

 

               

 

 

 

اراده کن، تصمیم بگیر، توکل کن و اجرا کن، حتمآبه مقصد خواهی رسید، این شعار رودخانه است.

 

              

 

 

 

با آغوش باز تغییر را در آغوش بگیر، اما اجازه نده ارزشهایت از دست بروند.

 

              

 

 

 

وقتی ابرها کنار رفتتند در مورد خورشید قضاوت کنید.

 

             

 

 

 

برای یاد گرفتن آنچه می خواستم بدانم احتیاج به سن بیشتری داشتم واکنون برای خوب به پا کردن آنچه می دانم احتیاج به جوانی دارم.

 

           

 

 

 

نامم را پدرم انتخاب کرد ونام خانوادگی ام را یکی از اجدادم، دیگر بس است راهم را خودم انتخاب خواهم کرد.

 

              

 

 

 

هیچگاه عشق را گدایی نکن، زیرا چیز با ارزشی به گدا نمی دهند.

 

             

 

 



نظرات شما عزیزان:

طاها
ساعت20:46---6 مهر 1391
متنای شریعتی رو بیشتر کنید لطفا ممنون میشم

طاها
ساعت20:38---6 مهر 1391
متناش عالین خوشم اومد از شریعتی بنویسید بهتره
البته اینا هم خیلی خوبن ولی من شریعتی رو دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");