سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط تکتم |

 

پدر دستای گرمت چرا سرده؟                              

 پاهای پیرت دیگه خالی ز درده؟

پدر چرا چراغ خونمون دیگه خاموشه؟                 

چرا هر کیو اینجا میبینم سیاه میپوشه؟ 

پدر نوازشم کن اگه بیداری                                  

 تو گفتی تا که هستم امنیت داری   

 پدر صبرم تمومه نگو رفتی                              

بین توو آخرین سفر منو تنهام گذاشتی

 پدر جونم،پدرعمرم،پدر سالار خونه                       

 پدر رفتی سفرت تا ابد یادم میمونه

  پدر صدام بزن صداتو میخوام                          

  پدر نفس بکش هواتو میخوام

 هنوز چشمای من باور نداره                             

 که بابا باز داره اشکم درمیاره

 

 

 

دلم امروز خیلی گرفته نه بهتر بگم دلم تنگه برای دید نت کاش دنیا  در دستم بود و تو دوباره کنارم بودی حالا که دنیا در دستم نیست حاضر بودم تمام عمر خودرا بدم وتو در کنارم بودی برای هرچند لحظه ای کم ولی کنارم بودی می دانی چند وقت صدات نکردم؟می دانی چقدر دلتنگتم؟بابا کاش بودی هنوز آهنگ صدات تو گوشمه خیلی جات خالیه  کاش بودی و من را میدیدی که دیگر بعد از تو آرامش ندارم 

بابا بعد از تو اشکهای مادر خشکیده در فراغت اشکی ندارد که بریزد

نمی دانی بابا وقتی کنارم بودی چه حسی داشتم تکیه گاهم بودی باورم نمیشه دیگر کنارم نیستی بابا تو این روزای تنهایی خیلی شبها به یادت گریه کردم بابا کاش بودی دل همه واست تنگ شده به خاطر چشمای از اشک خشکیده مامان به خوابمون بیا

بابا من دختر ناز پروردت خیلی دوستت  دارم

دلم برات تنگ شده هنوز فکر میکنم زنده ای ولی نیستی واین تا آخرعمربرام یه درد تو قلبم که وقتی به یادت می افتم بغضم میگیره بابایی هرچند که نیستی دستاتو می بوسم این شده برام یه حسرت که چرا دیگه نمی تونم بهت بگم دوستت دارم

بابایی برام دعا کن برای تنها ییام دعا کن برای دل شکستم دعا کن دعاکن که  به آرامش برسم کاش کنارمون بودی کنار من ومامان

اصلا باور ندارم منی که همه چیزم قسم به جان بابایی بود به جای جان بابا باید بگویم به اراواح خاک بابام ویا که برای دیدن روی ماهت بیام ساعت ها پشت درب بسته خانه ابدیت بنشینم وبرای دیدنت لحظه شماری کنم وتورا نبینم و با چشمانی پر زاشک به خانه برگردم

بابا کاش بودی کنارم

اکنون برای شادی روح همه بابا های دنیا که دیگه هیچ وقت پیش ما نیستند یه دسته گل به زیبایی سوره حمد تقدیمشان کنیم

 

 

 

                لحظه های با پدر بودن مرا یادش بخیر

                             آن نشاط وشادی ومهروفا یادش بخیر

                                    خوش بهاری داشتم اما خزان شد گلشنم

                                                   یاد آن گلواژه عشق صفا یادش بخیر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");