سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط تکتم |

                                             سخنی با دوستان

دوستان خوشبختی را در چه می دانید؟

آیا تا بحال از خودتان این سوال را کرده اید؟

می خوام نظر خودم را برای شما بیان کنم نمیدانم شما خوشبختی را درچه می دانید؟

اگر نظر مرا بخواهید خوشبختی نه به پول ونه به لباس ونه به طلا

پس حتمآ می پرسید درچیست؟ به نظر من خوشبختی واقعی در مهر ومحبت، صفا و صمیمیت

یکدلی ویک رنگی، تفاهم و همدردی، اخلاق نیک ورفتار شایسته که کمتر کسی از این

محبتهای الهی بر خوردار است و سرچشمه میگیرد.

انسان نباید تنها به فکر مادیات باشد بلکه معنویات را نیز درنظر بگیرد

امیدوارم که شما هم با نظریات من موافق باشید .

واگر هم موافق نیستین نظر خود رالطف کنید بنویسید .

                                              با تشکر تکتم



نظرات شما عزیزان:

توتم
ساعت14:33---2 آبان 1391
سلام من موافقم ولی چه کسی اهل این حرفاست

مرتضی
ساعت19:45---4 مهر 1391
مطلبای زیبایی هستن تووبلاگت خودوبلاگم خیلی قشنگه سلیقه ه خوبی داری تکتم جان مرس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");