سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط تکتم |

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

                                               برای یگانه مــــــــــــــــــحّبم

ای گل سرخ اولین روزی که تو را دیدم نمیدانم بخاطر می آوری یا نه؟آن روز درمیان گلهای لاله وشقایق

وسایر گلهای سرخ با وزش نسیم  رقصیده حواس و فکر عاشق را به خودت جلب می کردی تو بااینکه گل کوچکی

بیشتر نبودی ولی خیلی وفادار بودی وبا اینکه پاییزآمدوتمام گلها رفتندتو پابرجا ایستادی همه رفته بودند

فقط من و تو مانده بودیم با خود میگفتم چرا این گل سرخ با دوستانش نرفته  ولی وقتی لبخندهای شیرین

تو را دیدم مطمئن شدم که برای من مانده ای ومی خواهی وفاداری خود را به من ثابت کنی

من هم از آن روز شیفته تر وعاشق ترشدم یاد تو امیدم بودیاد تو توی بیداری وخوابیدنم بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");