سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,, توسط تکتم |

                                  مرثیه

              در مجلس ترحیم من معشوق  را  خبر کنید

      در محضرش با ضجه ها،تابوت من را ترک کنید !

      این شعر را هم در رثای من بخوانیدش  به  غم

       با شعر  من  در قلب های  سنگ هم اثر  کنید

       این یک حقیقت است که یارم گرفته  جان  من

       اما   خدا  را  ! بعد من  از سرزنش  حذر  کنید

       دیوان   اشعار  مرا  با  عشق  تقدیمش  کنید

      تا زنده  باشد  نام  من ؛ شعر من را از  بر  کنید

      تنها   شوم  ای  کاش  با  او  در  مزارم   اندکی

      آن گاه  تا  مرگی  دگر  ،  از  قبر  من  گذر  کنید

     بعد  از  وفاتم  از  چرای  هجر  پرس  و  جو  کنید

     درجست و جوی این سوال ازشهر هم سفر کنید

    وقتی  که  مردم  شهر  را، آذین  ببندید و به شوق

   هر   لحظه  لحظه   عمرتان   را  با  تمایل  سر  کنید

  وفتی   نبودم   یار    را  ،   همراه   باشید   و    رفیق

  یک  بار  بر  من ، صد  ولی ، بر  یار  من   نظر   کنید !

     

 

                                          

 

  

     



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت11:58---5 دی 1391
رياضيم هميشه ضعيف بود سالهاست كه فكر ميكنم چطور جمع من و تو شد فقط من
سلام خسته نباشی وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشم اگه ی سری هم به ما بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");